Με αμείωτη ένταση συνεχίζει η δράση των εγκληματιών του κυβερνοχώρου να μιμούνται επώνυμα brands στην προσπάθειά τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης ως το εμπορικό σήμα με τις περισσότερες μιμήσεις, μετά την είσοδο της στη λίστα για πρώτη φορά το 1ο τρίμηνο του 2022.

Αν και το μερίδιο της έχει ελαφρώς μειωθεί – από 52% το 1ο τρίμηνο σε 45% όλων των προσπαθειών ηλεκτρονικού “ψαρέματος” το δεύτερο τρίμηνο, εξακολουθεί να παρουσιάζει μια ανησυχητική τάση, η οποία και υπογραμμίζει τους συνεχιζόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι χρήστες της αξιόπιστης πλατφόρμας κοινωνικών μέσων.

Τα κοινωνικά δίκτυα εξακολουθούν γενικά να είναι η κατηγορία με τις περισσότερες απομιμήσεις, ακολουθούμενη από την τεχνολογία, η οποία, αυτό το τρίμηνο, κατέλαβε τη δεύτερη θέση από τη ναυτιλία.

Τα κορυφαία εμπορικά σήματα, που κατατάσσονται με βάση τη συνολική τους εμφάνιση σε ανάλογες απόπειρες phishing: LinkedIn (45%), Microsoft (13%), DHL (12%), Amazon (9%), Apple (3%), Adidas (2%), Google (1%), Netflix (1%), Adobe (1%), HSBC (1%).

Περισσότερα στην  πηγή: sepe.gr – Ποιες είναι οι μάρκες που το ψηφιακό έγκλημα μιμείται συχνότερα